Mindset

Winstboek® Mindset

Mindset ontwikkeling

Wil zeggen dat je leert en begrijpt zo kunnen wij onze3 dromen en doelstellingen realiseren.
Dat is onze drive.
Wij zijn ervan overtuigd dat dit kan als wij duurzame relaties aangaan met klanten, medewerkers,
business partners en aandeelhouders.

Belangrijke bouwstenen voor die duurzame relatie zijn:

waardecreatie’s,
toevoegingen,
de ‘wow’ factor,

inspiratie en open communicatie.

En zo creëren we meerwaarde voor onze gezamelijke bizznis.
Want winst doormiddel van creative intellegentie – op basis van Mindsetting® –
leidt tot betere marketing en communicatie.

 

Maar,

Hoe staat het met úw mindset?

Mindsetting heeft een aantal (sub)doelen:

· Vaststellen van visie (de focus van de onderneming op bestaan en essentie in de markt)
· Vaststellen van de missie (de marsroute van de onderneming naar duurzaam succes)
· Vaststellen van de kernwaarden (de intrinsieke en onderscheidende kenmerken)
· Vaststellen van competenties (waar zijn we van nature goed in en hoe scoren we ermee)
· Vaststellen van kansen (nieuwe mogelijkheden om onze euro’s te verdienen)
· Vaststellen van (gewenste) identiteit/imago (wie zijn we en wie willen/kunnen we zijn)

Wij zijn professionals die intelligent omgaan met creativiteit en creatief met intelligentie.
We werken aan merken.
We denken in concepten, taal en beeld.
Continu heen en weer tussen de linker en de rechter hersenhelft.
Tussen onderzoeksrapporten en buikgevoel.
Data en ondernemersdrang.
Tussen feiten en fantasie.
Tussen rationeel en emotie.

Tot de mindset behoren:

het ontwikkelen en exploiteren van,

Visie, Strategie, Ondernemerschap, Cultuur, Identiteit.

  1. Buzz shelly
    6 februari 2015

    it made me think deeper and I now understand how to take some action.
    thank you very much it helps me alot

Leave A Comment

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.